80% Digitaliseringsstrategi

Lesetid: 2 minutter

Bakgrunn

Med utgangspunkt i Fredrik Øvergård sin presentasjon 29.04.25, starter vi et arbeid med å se på de målepunktene som er definert.  Det kan være at arbeidet vi igangsetter vil lede oss til å endre noen av målene, men vi velger allikevel å starte med disse og jobbe oss igjennom.

(Har du ikke tilgang til opptaket, send mail til tone@digiviken.no)

Erfaringsdelingene har som mål å få opp en 80% digitaliseringsstrategi som kan være en «plukkliste/startpunkt» for de som skal jobbe med å få på plass en digitalisering strategi, eller finne tiltak som er diskutert og beskrevet gjennom et felles arbeid. 

Erfaringsdelingene skal også være en god arena for diskusjoner med andre som har tilsvarende ansvar i sin organisasjon.

Målgruppe: De som jobber med strategier for hele organisasjonen eller digitaliseringstiltak for sitt fagområde

Vi ønsker deltakelse fra hele landet, men vi forventer engasjerte personer, som ønsker å delta med egne erfaringer, refleksjoner og spørsmål. 

Praktisk gjennomføring

  • Møtene er satt opp med 14 dagers mellomrom, det blir ikke tatt opptak.
  • Med mange deltakere vil vi dele opp i grupperom, du må forvente å være den som noterer i rommet du blir tildelt.

Erfaringsdelingene gjennomføres på følgende datoer ) klikk på datoen for å melde deg på:

De øvrige er ikke tidssatt riktig enda, vi oppdaterer artikkelen fortløpende med tidspunkter.