- Dette arrangement har allerede funnet sted.
Brukermøte om Fiks-tjenestene
9. september 2024 kl. 12:00 – 15:00
Vi starter høsten med et brukermøte for alle som bruker Fiks-portalen. Bli med for å få en gjennomgang av ni tjenester, siste nytt om funksjonalitet og utvikling – og orientering om nytt brukerråd for SvarUt og Melding.
Dato: 9. september 2024
Tid: Kl. 12.00 – 15.00
Lenke til møtet
Brukermøtet er en viktig kanal for medlemsforankring i forvaltningen av Fiks-tjenestene. Kommuner, fylkeskommuner og andre virksomheter inviteres til å dele erfaringer og gi innspill, og vi setter av god tid til spørsmål.
På høstens brukermøte gjør vi en gjennomgang av følgende ni tjenester, og presenterer ny funksjonalitet i disse:
| Produkt/tjeneste | Tidspunkt |
|---|---|
| Velkommen og praktisk informasjon | Kl. 12:00 – 12:15 |
| Drift, forvaltning og brukerstøtte | Kl. 12:15 – 12:25 |
| Innbyggertjenester: Min kommune – barnevern og Chat – barnevern Min kommune Nasjonal portal for bekymringsmelding Digisos | Kl. 12:25 – 13:15 |
| Pause | Kl. 13:15 – 13:30 |
| Overføring av data: SvarUt Melding Protokoll | Kl. 13:30 – 14:30 |
| Digiorden | Kl. 14:30 – 14:45 |
| Oppsummering og spørsmål | Kl. 14:45 – 15:00 |
Gratis