- Dette arrangement har allerede funnet sted.
WorkShop: Anskaffelse Sak- og arkivsystem
13 januar kl. 12:05 – 12:55
Hvordan kan vi samarbeide?
Målet er enklere saksbehandling, oppdaterte systemer, sømløs arkivering og frigjøring av tid til andre oppgaver.
Konseptfasen til Lørenskog kommune startet i september 2024, og målet er å ha konseptforslag klare for beslutning innen april 2025. Anskaffelser av systemer vil kunne skje i løpet av 2025 og 2026.
Ingen forpliktelser om anskaffelser eller videre samarbeid for kommunene, men dersom de er nysgjerrige på å tenke nytt så kan de henge seg på dialogaktivitetene vi skal ha?
Dersom flere kommuner møter leverandører synliggjør vi at flere ønsker å tenke nytt.
Lenke får du tilsendt når du melder deg på. Frist for påmelding 12.01.25.
Arrangementet er kun for kommunalt ansatte.
Free
Påmelding arrangement
post@digiviken.no